O akredytację medialną mogą ubiegać się fotoreporterzy i dziennikarze reprezentujący media, a także osoby prowadzące strony internetowe/blogi/portale/media społecznościowe cieszące się popularnością wśród internautów i dużą ilością codziennych odsłon.
Fabryka Lloyda może udzielać akredytacji jedynie na wydarzenia, których jest organizatorem. W przypadku wydarzeń zewnętrznych odbywających się w Lloydzie, w sprawie udzielenia akredytacji należy kontaktować się bezpośrednio z organizatorem owej imprezy.
Wypełnienie formularza krok po kroku:
1. Uzupełnij datę koncertu, na który ubiegasz się o akredytację.
2. Uzupełnij nazwę zespołu/artysty grającego tego dnia.
3. Uzupełnij nazwę redakcji, którą reprezentujesz.
4. Podaj liczbę osób, które ubiegają się o akredytację, imię i nazwisko tych osób, rodzaj akredytacji, o jaką się ubiegają oraz adres e-mail, na który będziemy mogli przesłać decyzję o przyznaniu akredytacji bądź odrzuceniu zgłoszenia.
5. W treści możesz zamieścić linki do swojego portfolio lub przesłać pliki, jako załącznik.